iRepairshop.be op Facebook

FAQ

Op voorraad / Binnenkort beschikbaar

Toestellen waarbij vermeld staat: "Op voorraad" kunnen meteen besteld worden en worden geleverd binnen de 24h na ontvangst van betaling.

Toestellen met daarbij vermeld "binnenkort beschikbaar" zijn toestellen die niet fysiek in stock zijn. Aangezien wij marktafhankelijk zijn, (afhankelijk van wat in recyclage komt). Kunnen wij hierop ook geen specifieke datum zetten wanneer deze terug op voorraad komen. Doorgaans krijgen we wekelijks nieuwe voorraad binnen. Alles wordt dan ook tijdig aangepast online.

Krijg ik een factuur van de aankoop?

U Krijgt bij elke aankoop steeds een factuur met daarop duidelijk de aankoopdatum vermeld voor eventuele garantie.

Bedrijven krijgen ook steeds de factuur met vermelding van hun btw-nummer.

Ik ontvang geen mail van de bestelling?

Aangezien onze emails steeds ongeveer dezelfde opbouw hebben, worden ze veelal door mailingservers gezien als spam.

Controleer daarom zeker uw ongewenste mails. U zal daarin zeker de mail moeten terugvinden.

Wachtwoord vergeten? of inloggen lukt niet?

Indien u uw wachtwoord van uw account vergeten bent, of u kan zich simpelweg gewoon niet inloggen, kan u best volgende stappen ondernemen:

1) Vul uw email adres gewoon in op de pagina "inloggen"

2) Klik op "nieuw wachtwoord aanvragen"

3) controleer uw emails (ook ongewenste mails!), hierin ontvangt u een link om uw wachtwoord zeer eenvoudig opnieuw in te stellen.

Betaalmethodes

Bestellingen met verzekerde verzending kunnen online betaald worden, of via overschrijving.

 

Bestellingen die afgehaald worden in het magazijn (op afspraak) kunnen ook online betaald worden, of cash in het magazijn. (wij beschikken niet over een betaalterminal)

Toestel in garantie?

Al onze toestellen worden verkocht met 12 maanden ECHTE garantie, met uitzondering van de accu, hierop heeft u 3 maanden garantie. Mocht er zich een probleem voordoen binnen deze termijn kan u het toestel terugsturen met de post, herstelling gebeurd dan doorgaans binnen de 3 werkdagen. Indien u met het toestel wenst langs te komen dient u eerst een afspraak te maken. Het toestel wordt dan hersteld terwijl u wacht, of u krijgt een nieuw toestel mee. Bekijk de gedetailleerde algemene voorwaarden voor meer informatie.

Wat is er bij het toestel geleverd?

Het toestel wordt steeds geleverd inclusief lader, oplaadkabel en doosje.  (iPads, Macbooks en iMacs worden enkel met een gewone verpakking verzonden)

Levering en verzending

Alle verzendingen gebeuren door middel van B-Post verzekerde verzending, en is bovendien volledig gratis. 

De levertermijn binnen Belgiƫ is 1-2 werkdagen, voor buitenland 3-4 werkdagen.

U ontvangt steeds bij elke bestelling een track and trace nummer zodat u het pakket kan volgen.

Nieuwstaat / Refurbished

Met "nieuwstaat" wordt bedoeld toestellen die zo goed als nieuw zijn, geen of zeer minieme gebruikssporen. De toestellen zijn in de meeste gevallen voorzien van een nieuw scherm en achterzijde. Met andere woorden refurbished.

Gebruikt

Met "gebruikt" wordt bedoeld toestellen met lichte krassen op scherm of achterzijde. Maar uiteraard perfect werkend.

Meerdere toestellen

Bij aankoop van meerdere toestellen is korting mogelijk tot zelfs €50 per toestel, neem hiervoor contact met ons op.

Andere herstellingen

Nevenstaande lijst zijn vaak voorkomende reparaties. Voor zaken die hier niet vermeld staan kunt u ons vrijblijvend contacteren.

Herstellingstijden

Vermelde tijden zijn als referentie, toestel inleveren en ophalen dient op afspraak te gebeuren.