FAQ

Herstellingstijden

De vermelde herstellingstijden op de website zijn een referentie. Afhankelijk van de drukte kan het toch zijn dat de hersteltijd enigszinds oploopt. Gelieve hiervoor uw begrip te tonen.

Herstelling Hersteltijden
Hoe breng ik een toestel in een fysieke winkel binnen voor herstelling onder garantie?

U kan in 1 van onze fysieke winkels terecht te vinden via deze link: 

https://www.irepairshop.be/nl/winkels

Let goed op, niet in elk filiaal kan een herstelling meteen ter plekke uitgevoerd worden, lees goed de uitleg bij elk filiaal !

Maak indien mogelijk een afspraak via de online kalender, zo kunnen we u meteen ter plekke helpen. En uw probleem ter plekke oplossen.

Zorg ervoor dat u uw aankoopbewijs meebrengt zodat we de garantie kunnen controleren (indien u dit niet meer heeft kunnen we dit bij ons ook opzoeken. Maar dit leidt tot een langere wachttijd. )

 

Herstelling
Hoe retourneer ik een bestelling of defect toestel? (Binnen de garantie)
  1. Indien u een bestelling bestaande uit accesoires of covers wenst terug te sturen ter annulatie van uw bestelling kan u gewoon de stappen in deze link volgen. 
  2. Indien u een iPhone of iPad wenst te retourneren, is het noodzakelijk het toestel eerst te wissen. In geval van een iPhone of iPad kan u dit terugvinden onder: instellingen, algemeen, stel opnieuw in, wis alle inhoud en instellingen. (Indien dit niet lukt vermeld dit ook even bij de zending.) Zorg zelf voor een backup zodat u geen gegevens verliest. Vermeld ook duidelijk dat het gaat om een omruiling, herstelling of annulatie! Nadien volg je alle stappen via deze link                                                                                                                  
  3. Gaat het om een Macbook/iMac/Mac Mini is het enkel noodzakelijk om de iCloud  uit    te loggen. dit kan je terugvinden onder instellingen, Apple id, overzicht, uitloggen. Zorg in dit geval ook zelf voor een backup van uw gegevens. En wis alle bestanden/documenten. Opgelet, dit is geheel op eigen verantwoordelijkheid. iRepairshop kan in geen geval verantwoordelijk gesteld worden voor documenten die niet gewist werden van het toestel. Vermeld ook duidelijk dat het gaat om een omruiling, herstelling of annulatie! nadien volg je alle stappen via deze link

                   

Uw zending zal vervangen/hersteld worden binnen de 2 werkdagen. Of indien u kiest voor een annulatie zal de terugbetaling gebeuren binnen de 5werkdagen na ontvangst.

 

Garantie Herstelling
Hoe stuur ik een toestel op ter herstelling? (Buiten de garantie)
  1. Maak zelf een reservekopie of backup van uw gegevens zodat u geen gegevens verliest.
  2. Volg de stappen in deze link.

Uw toestel zal hersteld worden binnen de 3 werkdagen.

Herstelling
Nieuwstaat / Gebruikt / Refurbished?

Met "nieuwstaat" wordt bedoeld toestellen die zo goed als nieuw zijn, geen of zeer minieme gebruikssporen. De toestellen zijn in de meeste gevallen voorzien van een nieuw scherm en achterzijde. Met andere woorden refurbished (gereviseerd). Elke batterij werd getest en indien nodig vervangen zodat de gebruiksduur van het toestel maximaal is.

Met "gebruikt" wordt bedoeld toestellen met lichte krassen op scherm of achterzijde. Maar uiteraard perfect werkend en voorzien van 2jaar garantie. De batterij werd getest en indien nodig vervangen zodat de gebruiksduur van het toestel maximaal is.

Met "Refurbished" wordt bedoeld dat het toestellen zijn die gereviseerd zijn. Met andere woorden ongeacht de uiterlijke staat (Nieuwstaat of gebruikt) zijn dit toestellen die volledig zijn nagekeken en in orde gebracht. zodat het toestel een perfecte werking heeft.

Toestelconditie
Op voorraad / Binnenkort beschikbaar?

Toestellen waarbij vermeld staat: "in voorraad" kunnen meteen besteld worden en worden geleverd binnen de 24h na ontvangst van betaling. (Op voorwaarde dat de transportdienst geen vertraging heeft.)

Toestellen met daarbij vermeld "binnenkort beschikbaar" zijn toestellen die niet fysiek in stock zijn. Aangezien wij marktafhankelijk zijn, (afhankelijk van wat in recyclage komt). Kunnen wij hierop ook geen specifieke datum zetten wanneer deze terug op voorraad komen. Doorgaans krijgen we wekelijks nieuwe voorraad binnen. Alles wordt dan ook tijdig aangepast online. Je kan je steeds online bij het desbetreffende toestel aanmelden om een mail te krijgen zodra  dit toestel in voorraad komt.

Voorraad