FAQ

Herstellingstijden

De vermelde herstellingstijden op de website zijn een referentie. Afhankelijk van de drukte kan het toch zijn dat de hersteltijd enigszinds oploopt. Gelieve hiervoor uw begrip te tonen.

Herstelling Hersteltijden
Kan ik betalen met eco-cheques / consumptiecheques?

Ecocheques (GEEN PAPIEREN ECOCHEQUES):

Hiermee kan u alle toestellen kopen die "refurbished" zijn. Ecocheques kunnen niet gebruikt worden op nieuwe toestellen, of accessoires. U kan de eco-cheques enkel gebruiken fysiek in onze verkooplocaties (Gentsesteenweg 283 Zele, Markt 52 Zele, Gentse Steenweg 6 Lokeren). Dus niet in de online webshop, of andere verkooppartner op onze website waar deze niet zijn geaccepteerd.

Consumptiecheques:

Hiermee kan u uit het hele gamma aankopen doen. U kan de consumptiecheques enkel gebruiken fysiek in onze verkooplocaties (Gentsesteenweg 283 Zele, Markt 52 Zele EN Gentse Steenweg 6 Lokeren). Dus niet in de online webshop, of andere verkooppartner op onze website waar deze niet zijn geaccepteerd.

 

 

 

 

Betaalmethodes Eco-cheques / Consumptiecheques
Op voorraad / Binnenkort beschikbaar?

Toestellen waarbij vermeld staat: "in voorraad" kunnen meteen besteld worden en worden geleverd binnen de 24h na ontvangst van betaling. (Op voorwaarde dat de transportdienst geen vertraging heeft.)

Toestellen met daarbij vermeld "binnenkort beschikbaar" zijn toestellen die niet fysiek in stock zijn. Aangezien wij marktafhankelijk zijn, (afhankelijk van wat in recyclage komt). Kunnen wij hierop ook geen specifieke datum zetten wanneer deze terug op voorraad komen. Doorgaans krijgen we wekelijks nieuwe voorraad binnen. Alles wordt dan ook tijdig aangepast online. Je kan je steeds online bij het desbetreffende toestel aanmelden om een mail te krijgen zodra  dit toestel in voorraad komt.

Voorraad
Samenwerking met iRepairshop?

Zit je zelf in dezelfde branche en wens je met ons samen te werken? neem dan contact op met ons via helpdesk@irepairshop.be

Samenwerking