FAQ

Betaalmethodes

Online bestellingen:

Deze kunnen betaald worden met bankcontact online, of via overschrijving. Let wel op de de doorlooptijd via overschrijving groter is. (Verzending zal plaatsvinden zodra de betaling ontvangen is.)

Afhalingen:

Ter plekke kan zowel cash, als met bankcontact betaald worden. Het is niet toegestaan om achteraf te betalen met overschrijving.

Betaalmethodes
Herstellingstijden

De vermelde herstellingstijden op de website zijn een referentie. Afhankelijk van de drukte kan het toch zijn dat de hersteltijd enigszinds oploopt. Gelieve hiervoor uw begrip te tonen.

Herstelling Hersteltijden
Kan ik betalen met eco-cheques / consumptiecheques?

Ecocheques (GEEN PAPIEREN ECOCHEQUES):

Hiermee kan u alle toestellen kopen die "refurbished" zijn. Ecocheques kunnen niet gebruikt worden op nieuwe toestellen, of accessoires. U kan de eco-cheques enkel gebruiken fysiek in onze verkooplocaties (Gentsesteenweg 283 Zele, Markt 52 Zele, Gentse Steenweg 6 Lokeren). Dus niet in de online webshop, of andere verkooppartner op onze website waar deze niet zijn geaccepteerd.

Consumptiecheques:

Hiermee kan u uit het hele gamma aankopen doen. U kan de consumptiecheques enkel gebruiken fysiek in onze verkooplocaties (Gentsesteeneg 283 Zele, Markt 52 Zele). Dus niet in de online webshop, of andere verkooppartner op onze website waar deze niet zijn geaccepteerd.

 

 

Betaalmethodes Eco-cheques / Consumptiecheques
Op voorraad / Binnenkort beschikbaar?

Toestellen waarbij vermeld staat: "in voorraad" kunnen meteen besteld worden en worden geleverd binnen de 24h na ontvangst van betaling. (Op voorwaarde dat de transportdienst geen vertraging heeft.)

Toestellen met daarbij vermeld "binnenkort beschikbaar" zijn toestellen die niet fysiek in stock zijn. Aangezien wij marktafhankelijk zijn, (afhankelijk van wat in recyclage komt). Kunnen wij hierop ook geen specifieke datum zetten wanneer deze terug op voorraad komen. Doorgaans krijgen we wekelijks nieuwe voorraad binnen. Alles wordt dan ook tijdig aangepast online. Je kan je steeds online bij het desbetreffende toestel aanmelden om een mail te krijgen zodra  dit toestel in voorraad komt.

Voorraad
Welke batterij-conditie mag ik verwachten van mij aankoop?

Elke verkocht toestel (iPhone, iPad, Macbook) met een batterij wordt bij het testproces uitgebreid getest. De conditie van de batterij moet minstens 85% scoren.

Indien dit niet het geval is wordt de batterij steeds vervangen door een nieuwe.

Dit zowel voor toestellen met lichte gebruikssporen, als toestellen in nieuwstaat.

Verder is er steeds 1jaar garantie op elke batterij. Zakt deze conditie onder de 80% in het eerste jaar, kan ze meteen ter plekke gratis vervangen worden.

Batterij Garantie