COVID-19: Veiligheidsmaatregelen (laatste update: 14/06/2021 13:00)

Beste klant

Aangezien het coronavirus ons nog steeds omringd, zijn we genoodzaakt nog steeds bepaalde maatregelen te volgen. Alle instructies kan u hieronder vinden:

REGELS OMTRENT AANKOPEN:

Indien u een aankoop wenst te doen, geven we de voorkeur aan het online bestellen met levering. Verzending is gratis bij bestellingen vanaf 50€. Dit om onze beperkte capaciteit zo min mogelijk te belasten. 

Indien u toch goederen fysiek wenst op te halen, besteld u best de goederen op voorhand online. U kan hier duidelijk aanduiden voor afhaling. Afhaling kan dan gebeuren tijdens onze openingsuren: www.irepairshop.be/nl/winkels. Zorg ervoor dat u uw ordernummer bij de hand hebt, zo kan uw bestelling meteen meegegeven worden. Wenst u toch graag meer uitleg, of wens je een aantal toestellen te bekijken maak je best ook een afspraak via deze link: www.irepairshop.be/nl/winkels

We vragen u de veiligheidsmaatregelen zoals aangegeven ter plekke goed op te volgen. Dit om het zowel voor u als voor ons op een zo vlot én veilig mogelijke manier te laten verlopen.

REGELS OMTRENT HERSTELLINGEN:

Indien u een herstelling wenst te laten uitvoeren, is het aangeraden om een afspraak te maken via onze contactpagina: https://www.irepairshop.be/nl/winkels/hoofdfiliaal-zele

Indien er geen afspraak is, kunnen we niet garanderen dat we uw herstelling meteen dezelfde dag kunnen uitvoeren.

Alle communicatie hieromtrent kan best via mail verlopen: helpdesk@irepairshop.be We garanderen een spoedig antwoord 7/7.

Bedankt voor uw begrip,
met vriendelijke groeten

iRepairshop

Repair services

Scherm gebroken of touch defect?
Backcover vervangen
Een slechte batterij
Luidspreker vervangen
Waterschade
Knoppen vervangen
Camera vernieuwen
Tempered glass aanbrengen